poniedziałek, 13 listopada 2017

Kolorowo

Kartki świąteczne mogą jeszcze chwilę poczekać :) Jak pisałam, mam w zanadrzu kilka, ale pokażę je później - bo do świąt jeszcze trochę.
Teraz kolejna kartka - kolorowa i nieco geometryczna. Za  to w robocie jest kolejny journal, ale pewnie znów sporo czasu mi zajmie, jak wszystkie mediowe prace ;)
Dopadło mnie chyba jakieś przesilenie jesienne - tylko bym spała i spała. W weekend miałam ambitne plany, ale spełzły na niczym, bo wstałam o porze, o której wstyd nawet pisać ;) Mam nadzieję, że jakoś się ogarnę, bo mam wrażenie, że czas przy bezczelnie ucieka między palcami. Czy Was tez taka bezsilność i zmęczenie opadło, czy tylko mnie?



Zgłaszam/Challenges
Dream Valley Challenges Challenge # 167 - Add a Sentiment
WAW Challenge #308-#309
CMC#98 Anything Goes

2 komentarze:

  1. witam, o jak dobrze, że nie tylko ja narzekam na zmęczenie i brak czasu;). dziękuję za wpis- dobrze wiedzieć, że nie jest się samemu na tym wózku:).
    Kartka wywołuje uśmiech -pozytywnie:), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is such a beautiful card! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    OdpowiedzUsuń

gwiazdka z globusem

Witam, do końca roku jeszcze jest trochę czasu, ale kartki z motywami szkolnymi to bardzo wdzięczny temat do tworzenia. Tym razem mam do pok...